Komerční sdělení | Čtvrtek, 14. prosinec 2023 |
9. ročník největšího průzkumu zákaznické důvěry v České republice ukázal, že Češi jsou věrní svým oblíbeným značkám. I přes turbulentní změny na trhu obhájily více než tři čtvrtiny z nich loňské prvenství. Nechyběla mezi nimi ani prémiová značka střešních krytin BMI BRAMAC.
Důvěryhodné značky jsou renomovaným marketingovým programem, který monitoruje a oceňuje značky, ve které mají čeští spotřebitelé největší důvěru. Čeští spotřebitelé v tomto nezávislém průzkumu hodnotili v 92 kategoriích téměř 900 značek nominovaných automaticky na základě prodejů. Tento výběr je zárukou že oceněné značky jsou skutečně silné a důvěryhodné. Průzkum probíhá pod záštitou společnosti ATOZ Marketing Services ve spolupráci s renomovanou výzkumnou agenturou NIQ.
Každá kategorie má pouze jednoho vítěze, který získává logo Nejdůvěryhodnější značka. Logo funguje jako nezávislé potvrzení kvality či dobrá reference. „Ze studie Private labels Syndicated report 2022 společnosti NIQ vyplynulo, že ocenění Nejdůvěryhodnější značka je českými spotřebiteli vnímáno velice pozitivně. Zařadilo se těsně za české a regionální označení, jako například Klasa, Česká potravina apod.," uvádí Soňa Fialová z nezávislé agentury NIQ. Program tak přispívá k snazší orientaci v široké nabídce produktů napříč spotřebitelským trhem a slouží ke zviditelnění produktů špičkové kvality.
Foto: BMI BRAMAC
Slavnostní vyhlášení Nejdůvěryhodnějších značek 2023 proběhlo v rámci galavečera 9. listopadu v historickém prostoru Kongresového centra České národní banky. Ocenění pro značku BMI BRAMAC převzali managing director společnosti Gerald Resch a country marketing manager Petra Sinkulová. „Získat si na svou stranu důvěru zákazníků je dlouhodobý a náročný proces, obhájit ji je ale ještě náročnější. V dnešní době je spotřebitelská důvěra velmi křehká záležitost. O to víc si získaného ocenění vážíme. Je pro nás velkým závazkem, abychom pokračovali v technologickém rozvoji, inovacích výrobků a zlepšovali naše služby a poradenství. Pro všechny zákazníky chceme být stabilním partnerem, který jim pomáhá s budováním krásného, kvalitního a bezpečného domova," říká za BMI BRAMAC Petra Sinkulová.
Foto: BMI BRAMAC
Nároky českých spotřebitelů na kvalitu a provedení střechy rok od roku rostou a o úspěchu značky rozhodují kromě ceny a kvality výrobků i další přidané hodnoty jako například komplexní střešní systém či servis a poradenství. Značka BMI BRAMAC je synonymem profesionální úrovně, ale také individuálního přístupu a řešení každého detailu střechy. A právě takové hodnoty z ní činí nejdůvěryhodnější značku mezi spotřebiteli.
Vaše komentáře (0)Nejnovější články v kategorii “Střecha”
-
Přesah střechy = tenká hranice mezi wow a ouha
Prvek střechy; často přehlížený, přitom klíčový. Jeho důležitost se propisuje do ochrany budovy, energetické efektivity i životnosti materiálů. Někde má parametry fotbalového…
-
Úskalí ploché střechy
Plochá střecha, která má řadu výhod, zpočátku zdobila garáže a komerční budovy. Od 70. let 20. století se však těší velké oblibě také na budovách obytných. Upřednostňovaným…
-
Užitečné tipy, aby se v podkroví bydlelo příjemně
Možná máte dům s půdou, kterou jste doposud nevyužívali, a chcete ji přeměnit na nové místnosti. Nebo plánujete kompletně přestavět ty stávající, protože přestaly vyhovovat…
-
SECA střešní latě – další krok k udržitelnému stavebnictví
SECA, jako jeden z předních evropských výrobců hoblovaného dřeva a dále zpracovávaných dřevařských produktů, dodává na trh střešní latě v tradičním rozměru 40 x 60 mm, které…